FR
Tu permets qu’on se tutoie ? Après tout, on va être amené à bosser ensemble.
En intégrant l'équipe, attends-toi à ne pas avoir de journée-type: tu peux te retrouver le matin avec un casque de chantier, à midi en war-room pour sortir une campagne, l’après-midi en tournage et le soir en costume pour networker.
Tu es chargé de gérer les projets neufs de We Invest, créer des campagnes de pub et être l’intermédiaire entre le promoteur, nos commerciaux et les clients afin de fournir des solutions marketing adaptées et booster les ventes de l’agence. Tu mets en place, gères et optimises des stratégies digitales (principalement) pour mettre en valeur l’agence et ses produits. Tu es donc amené à gérer tes propres clients et propres campagnes, les réaliser et les mettre sur pieds du début à la fin ou, au besoin, à t’entourer de prestataires.
NL
Word jij onze volgende digital marketing ‘geek’?
We Invest, als makelaar 2.0, brengt een hele revolutie teweeg in de vastgoedsector met een menselijk en volledig nieuwe aanpak dan het gekende conventionele. Ons motto: Rethink Real Estate. Onze start-up groeit razendsnel en blijft zichzelf omringen met de beste talenten en experts ;-)
Elke dag, als onze nieuwe digitale marketeer, is bij We Invest nooit dezelfde. De ene dag start je met een helm in de hand, s’middags alles in gang zetten om een campagne op te starten, daarna in de rush om een filmopname te doen en s’avonds onze bekende strikjes voor een cool netwerkevent. De dag nadien kan er weer helemaal anders uitzien.
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de nieuwbouwprojecten van We Invest, het maken van reclamecampagnes en het optreden als tussenpersoon tussen de projectontwikkelaar, onze vertegenwoordigers en de eindklanten om aangepaste marketingoplossingen te bieden en de verkoop van We Invest te stimuleren. Je zet, beheer en optimaliseert (voornamelijk) digitale strategieën om ons agentschap en zijn producten onder de aandacht te brengen. Je beheert je eigen klanten en voert hiervoor A-Z campagnes uit steeds met het nodige enthousiasme, ook voor je leveranciers die je ondersteunen bij het uitrollen van je creative campagnes.
FR
NL