Marketeer (FR/NL)

  • Marketing
  • Auderghem, Belgium

Marketeer (FR/NL)

Job description

FR
Tu permets qu’on se tutoie ? Après tout, on va être amené à bosser ensemble.

En intégrant l'équipe, attends-toi à ne pas avoir de journée-type: tu peux te retrouver le matin avec un casque de chantier, à midi en war-room pour sortir une campagne, l’après-midi en tournage et le soir en costume pour networker.

Tu es chargé de gérer les projets neufs de We Invest, créer des campagnes de pub et être l’intermédiaire entre le promoteur, nos commerciaux et les clients afin de fournir des solutions marketing adaptées et booster les ventes de l’agence. Tu mets en place, gères et optimises des stratégies digitales (principalement) pour mettre en valeur l’agence et ses produits. Tu es donc amené à gérer tes propres clients et propres campagnes, les réaliser et les mettre sur pieds du début à la fin ou, au besoin, à t’entourer de prestataires.




NL

Word jij onze volgende digital marketing ‘geek’?

We Invest, als makelaar 2.0, brengt een hele revolutie teweeg in de vastgoedsector met een menselijk en volledig nieuwe aanpak dan het gekende conventionele. Ons motto: Rethink Real Estate. Onze start-up groeit razendsnel en blijft zichzelf omringen met de beste talenten en experts ;-)

Elke dag, als onze nieuwe digitale marketeer, is bij We Invest nooit dezelfde. De ene dag start je met een helm in de hand, s’middags alles in gang zetten om een campagne op te starten, daarna in de rush om een filmopname te doen en s’avonds onze bekende strikjes voor een cool netwerkevent. De dag nadien kan er weer helemaal anders uitzien.


Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de nieuwbouwprojecten van We Invest, het maken van reclamecampagnes en het optreden als tussenpersoon tussen de projectontwikkelaar, onze vertegenwoordigers en de eindklanten om aangepaste marketingoplossingen te bieden en de verkoop van We Invest te stimuleren. Je zet, beheer en optimaliseert (voornamelijk) digitale strategieën om ons agentschap en zijn producten onder de aandacht te brengen. Je beheert je eigen klanten en voert hiervoor A-Z campagnes uit steeds met het nodige enthousiasme, ook voor je leveranciers die je ondersteunen bij het uitrollen van je creative campagnes.


Requirements

FR

  • Tu as le digital dans le sang; tu sais que SEO n’est pas l’acronyme de la Société Espagnole d’Ornithologie
  • Tu es organisérigoureuxproactif
  • Le mot data ne te donne pas des boutons.. que du contraire
  • Tu as déjà une expérience de minimum 2 ans dans le secteur du marketing ou l’accounting
  • Tu es créatif, tu es capable de transformer les idées saugrenues de tes commerciaux en concepts marketing de dingue
  • Tu es solution-orientedautodidacte, et autonome
  • Tu gères le multitasking
  • Tu parles français et anglais, extra-bonus si tu maitrises également le néerlandais
  • Tu as quelques notions dans la suite Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, In Design, Premiere Pro)
  • Tu es disponible rapidement.. Qu'est ce que tu fais demain, par exemple ?



NL

  • Digitale marketing zit je in het bloed; je weet dat SEO niet het acroniem is van “Sponsors for Educational Opportunity”
  • Je bent georganiseerdhardwerkendproactief ...
  • Het woord data jaagt je geen angst aan, in tegendeel
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in marketing
  • Je bent creatief en je bent in staat om de gekste ideeën van je vertegenwoordigers om te zetten in ‘nog nooit geziene’ marketingconcepten
  • Je bent oplossingsgerichtautodidact en autonoom
  • Je houdt van multitasking en een Colgate-smile is je niet onbekend
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Een sterke plus als je ook Frans beheerst
  • Kennis in Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, In Design, Premiere Pro) is een plus
  • Je bent zo enthousiast dat je morgen al wil en kan beginnen